Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~LuckyPL

Wypas! Dopalane ?


Nice ! Jak zawsze...


Fuck! To poleciales po hardcorze ! Niesamowite sa te prace...


Pomimo, że to składak (jak sądzę) rozmieszczenie oświetlenia na modelkach idealnie pokrywa się z resztą otoczenia. Wspaniała robota!


Niesamowite robisz te zdjęcia. Jestem pod ogromnym wrażeniem.


Wypas !


Czym to malujesz ? Panda rlzz !


Hm, dziwnie wygląda obłok dookoła najwyższej wieżyczki, podczas gdy większość zdjęcia jest "za" smugą światła. Wygląda jakby przekombinowane w PSie (wyciągnięte niebo i dodane światło wpadające w obiektyw). Mimo to, całkiem fajny efekt w połączeniu z opisem - "Lubię to ! "


Fajnie ! Niby biało, ale nie wali po oczach. Zawsze lubiłem takie proste kadry. Jestem na tak !


Świetne !


Wypas! Zazdroszczę Ci tej Japonii


Woow! No i kozak jest ! Może tylko cienie dałbym bardziej w czarny. Dawno nic od Ciebie nie było, a szkoda. Mam nadzieję, że to nadrobisz


Wygląda to bajecznie !


Ładnie. Koła może trochę za bardzo skręcone, ale jest dobrze !


O w morde ! Jestem pod wrazeniem ! Super swiatło na zuku, jak i w calej reszcie garazu !


Tu juz lepiej to wyglada


Kadr ok, natomiast fatalne miejsce do sesji. Przepaskudne odbicia w karoserii.


Obróbka na minus, ryba za mocno pozawijała czasoprzestrzeń na tym zdjęciu, co też na minus. Czasem zbyt szeroko, to nie zbyt dobrze...


Modelka zdecydowanie się nadaje


Zobaczyli styczen i juz sie burza... Jestem pewien, ze grudzien bedzie niesamowity, az wam koparki opadna
Sie nie przejmuj Paula! Rob swoje, liczy sie serce wlozone w zdjecie, liczy sie pomysl, wizja, a tego Ci akurat nie brakuje. 3mam kciuki za powodzenie operacji

(z tym, ze to chyba bardziej do zwierzat pasuje, niz do scenerii )


Rewelacyjne ! Manualem tez da sie ustrzelic dobra fote


Świetny klimat !


Jak kadr z Top Gear


Rewelacja, i love it !


Ładne piersi i co poza tym ?



1 2 3 4 5 6 ... 41 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt