Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~LuckyPL | użytkownik

imię i nazwiskoMichał Nowak adresWawa zarejestrowany08.11.2007 @22:32:21 ostatnio na stronie06.02.2012 @23:57:46



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.letshoot.pl Gadu-Gadu1408601
digarty144 komentarze1717 posty na forum0

komputer / sprzęt
EOS 5D + 24-70L | Pentacon 2.8/135 | Helios 2/58

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~LukaszTczew    24.10.2008 @23:11:48
nie chciało mi sie ;P
ostatnio edytowane: 2008-10-24 23:12:22
_______
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie
lukasz-exoticcars.carbonmade.com
~kczerna    24.10.2008 @17:09:56
nie kojarze tam takich zjazdów, ale może nigd nie zwracałam na to uwagi
hehe ale domyślam sie, że to pewnie spoty Hondy
pozdrawiam
_______
Nie dziękuj, w rewanżu oceń moje digarty
~hodura    24.10.2008 @16:42:57
a inną sprawą jest to że łatwiej znaleźć u kogoś coś co nie pasuje niż u siebie... inni widzą lepiej "błędy" u Nas - o ile są - niż my sami...
_______
rozwój jest nieunikniony... ciągle do przodu
~hodura    24.10.2008 @16:41:48
spoko ale dyskutujmy na profilu a nie pod fotkami hehe

co do c. kadru - no tak, zrobilem fotke centralnie, natomiast nie napisales ze wyglada ona źle bo inaczej by nie pasowała... a to jest bardzo mocny punkt "za" zeby taką zrobić w stosunku do niemocnego punktu centralnych kadrów
_______
rozwój jest nieunikniony... ciągle do przodu
~hodura    24.10.2008 @16:31:25
nei wiedzialem ze kadr centralny to słaby punkt tym bardziej na "jednolitym tle" kwestia interpretacji... dzieki niej mozna podyskutowac
_______
rozwój jest nieunikniony... ciągle do przodu
~hodura    24.10.2008 @16:30:06
nie siedze, tylko kiedy robie zdjecie to juz widze co mi nie pasi i tak robie by wypluwać dobre... albo ewentualnie przycinam w kompie... bo takie rzeczy przeciez rażą...?

tylko nie odbieraj mnie na płaszczyźnie czepialskiego, albo że chce Ci nawtykać poprostu pisze co pomyślałem... bo chyba lepiej cokolwiek napisać niż "dac rewelke" a nie wiedziec chociaz za co?
_______
rozwój jest nieunikniony... ciągle do przodu
~kczerna    24.10.2008 @14:43:10
bo to bardziej wygląda na ślimaki rozjazdowe, niż na parking ... a tak woli ciekawości mojej ... na którym parkingu ?
_______
Nie dziękuj, w rewanżu oceń moje digarty
~buf    24.10.2008 @00:09:15
Hah, cieszę się, że ktoś docenia moje słowo.
W takim razie keep on going !
Zazdroszczę modelek...
Pozdrawiam
_______
Life Is 2 Short 2 Be Slow
~berg    22.10.2008 @17:44:04
_______

~marek89    22.10.2008 @12:29:20
jasne, może jeszcze wejść do bajorka...
a powiem Ci, że efekt nie byłby lepszy, bo dalej byli ludzie i ławki, które by przeszkadzały w tle. I tak musiałem troszkę z góry obciąć
dzięki za opinię
_______
Wiesz gdzie szukać moich zdjęć..
~fliper88    20.10.2008 @12:26:13
koniec pieprzenia! trzeba jezdzic! teraz jestem rajtuz w xc i nie popuszczam:P:Ppozdro
~fliper88    20.10.2008 @12:21:05
to jeszcze jedna rzecz... uwazaj na kregosłup... tego nie wyleczysz tak po prostu:D:Dale i tak jest zajebiscie, rower wisi nad lozkiem i codziennie wacham zapach smaru:D:D
~fliper88    20.10.2008 @12:19:26
mialem inne wyobrazenia jak robilem to foto
~fliper88    20.10.2008 @12:15:32
długii czas.... zdrowie zawiodło..
~buf    17.10.2008 @20:52:46
O szkolnej nie chcę słyszeć, nie tak dawno dopiero zakończyłam ;P

Oczywiście, że foto ! A najlepiej moto
_______
Life Is 2 Short 2 Be Slow
~buf    17.10.2008 @20:48:11
To dołącz się do zrzuty na skaner 4 Bufu
Jest trochę za ciemno, fakt.
Przy większym świetle były za to jeszcze bardziej widoczne pogięcia kartki, które na żywo nie są specjalnie rażące...
I tak źle, i tak niedobrze - ciężkie życie rysownika :D

A Ty nie masz w najbliższym czasie jakiejś sesji, hm ?
_______
Life Is 2 Short 2 Be Slow
~buf    15.10.2008 @02:10:41
stary, nie mam kasy na skaner :D
nie mam nawet na to, co mi bardziej potrzebne, niestety...
_______
Life Is 2 Short 2 Be Slow
~berg    14.10.2008 @14:27:00
dzieki robilem na szybko 15 minut wiec jak widzisz jakies niedociagniecia to mow to narazie taki maly projekt na czołówke na moja stronke
pzdr
uwagi mile widziane
ostatnio edytowane: 2008-10-14 15:54:29
_______

~Parowka    09.10.2008 @10:59:13
piękne te zdjęcia, troszkę ocen zostawiłem ale już nie chciałem sie rozpisywać więc wybacz skromne komentarze
_______
Sprzedam lustrzankę sony alpha 200 obiektyw 18-70
~wscieklyWAZ    09.10.2008 @00:54:17
zajebiste pracki masz dodaje bede cie obserwowal
~Parowka    08.10.2008 @23:19:34
ojjj jutro obcenie Twoje foty bo są ekstra pozdrawiam a teraz spać :D
_______
Sprzedam lustrzankę sony alpha 200 obiektyw 18-70
~vladimirGT    08.10.2008 @22:15:35
ale ma fajnie ściany pomalowane, falny kolor nawierzchni no i światło... takie lekko przyćmione, ale białe!
~Hondziarz    08.10.2008 @21:40:19
przyokazji pozwole sobie zaprosić do grupy z którą jak widzę masz do czynienia - http://www.digart.pl/grupy/765/Honda/

pozdr.
~vladimirGT    08.10.2008 @19:17:53
kurde mądrze prawisz.... nie wpadłem na to zeby najpierw oziębić całe zdjęcie a dopiero potem zdjąć saturację... dzięki za pomysł a btw. respekt za foty tych aut ktore najbardziej kocham - hondy :D
~berg    08.10.2008 @09:49:56
dzieku
_______

Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 15 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt